کتابخانه عمومی ولایت زیباشهر

با دشمن وحشی جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان

 

سخن گفت/ آنکه باید برود رژیم صهیونیستی است

 

 

 

با دشمن وحشی جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان سخن گفت/ آنکه باید برود رژیم صهیونیستی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس در یک سخنرانی به ایراد بیاناتی درباره اهمیت روز قدس پرداختند.

به گزارش ایسنا، گزیده‌های سخنرانی حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به شرح زیر است:

*امروز روز قدس است، روزی که با ابتکار امام خمینی همچون حلقه وصلی برای مسلمانان در موضوع فلسطین تعیین شد و در این مدت در این زمینه نقش آفرینی کرد و پس از این هم خواهد کرد.

*سیاست عمده استکبار و صهیونیسم کم‌رنگ کردن مسئله فلسطین در ذهن مسلمانان و به فراموشی سپردن آن است و مهمترین کار مقابله با این خیانت است.

*غصب یک کشور و بیرون کردن مردم برای همیشه از خانه و سرزمین اجدادی خود آن هم با شدیدترین شکل از جنایت و ادامه آن در طول دهه ها از بزرگترین نشانه‌های سبعیت بشری است.

*هدف اصلی و نزدیک غربی ها و کمپانی های یهودی از تشکیل دولت صهیونیستی داشتن یک پایگاه در غرب آسیا و اعمال نفوذ در کشورهای این منطقه بوده است.

*طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل جدیدی برای مبارزه در راه فلسطین گشود و اولین گام بیرون راندن صهیونیست ها از خاک ایران بود که در دوران طاغوت اینجا را حیات خلوت خود می‌دانستند و از سپردن سفارت آنان به فلسطین گرفته تا قطع صدور نفت از سایر اقداماتی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

*امروز از هر دو سو فعالیت‌های متنوعی ظهور می‌کند با این تفاوت که جبهه مقاومت به دنبال جذب روز افزون قدرت پیش می‌رود و در مقابل جبهه صهیونیستی روز به روز ضعیف تر و تهی‌تر میشود.

*عرصه مبارزه به شدت خطیر ، تغییر پذیر و ملزم به مواظبت است. هرگونه خطا و غفلت در این زمینه زیان‌های جبران ناپذیری خواهد داشت.

*مبارزه برای آزادی فلسطین و جهاد  فریضه اسلامی است و پیروزی در این مبارزه تضمین شده است و فرد مبارز حتی در صورت شهادت به قرب الهی رسیده است.

* هدف این مبارزه آزادی همه سرزمین فلسطین از بحر تا نهر و بازگشت همه فلسطینیان به کشور خویش است، بی شک بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان فلسطینیان را یاری و با آنها همدردی خواهند کردند.

*جامعه مسلم غیور باید به خودش تکیه کند و دست قدرتمند خود را از آستین بیرون آورد و با کمک خدا پیروز شوند.

*جوانان در همه کشورهای اسلامی به ویژه عربی نباید توصیه امام خمینی(ره) را از یاد ببرند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا و دشمن صهیونیستی بکشید.

*ویروس رژیم صهیونیستی با کمک همه جوانان این منطقه ازاله و ریشه کن خواهد شد. امروز غزه می‌تواند در برابر تجاوز دشمن بایستد و بر آن پیروز شود.

*با دشمن وحشی جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان سخن گفت و زمینه این اقتدار در میان جوانان فلسطینی موجود است.

*هرچند بهره گرفتن از هر امکان حلال و مشروع در این مبارزه مجاز است؛ از جمله حمایت های جهانی، باید موکدا از اعتماد به دولت‌های غربی و مجامع جهانی ظاهراً یا باطنا وابسته به آنها پرهیز کرد؛ آنها با  موجودیت اثرگذار اسلامی دشمن هستند و خود عامل بیشترین خسارت ها و حمایت ها به امت اسلامی هستند.

*امروز دنیا یک به یک تعداد قربانیان کرونا در سراسر جهان را می‌شمارد اما هیچ کس نپرسید و نمی‌پرسد که قاتل و مسئول صدها شهید و اسیر مفقود که آمریکا و اروپا در آن آتش جنگ را روشن کردند کیست؟مسئول این همه خون به ناحق ریخته در افعانستان، عراق، لیبی، یمن، سوریه و کشورهای دیگر کیست؟ مسئول این همه جنایت قتل و ظلم به مردم مظلوم فلسطین کیست؟چرا کسی قتل عام شدن مسلمانان را تسلیت نمی‌گوید و چرا قدس شریف قبله اول مسلمانان باید مورد اهانت قرار بگیرد.

*سازمان به اصلاح ملل به وظیفه خود عمل نمی‌کند و نهادهای به اصلاح حقوق بشری شعار دفاع ازحقوق کودک و زن سرمی‌دهند، اما این شعارهای شامل کودکان و زنان مظلوم یمن فلسطین نمی‌شود.

*دنیا فراموش نکرده و نخواهد کرد آن روزی که دشمن صهیونیستی مرزهای لبنان را شکست و تا بیروت پیش آمد و نیز آن روزی که آریل شارون خونخوار، حمام خون در صبرا و شتیلا راه انداخت و نیز آن روزی که با خفت و خواری مرزهای لبنان را ترک کرد.

*غیرقانونی رژیمی مثل آمریکاست که داعش را تولید می‌کند و نیز آن دولت اروپایی که با تولید بمب‌های شیمیایی مردمی را در حلبچه و ایران به کام مرگ می‌فرستد، نه حزب‌الله لبنان.

*فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها است و باید با نظر آنان اداره شود.

*طرح رفراندوم نشان می‌دهد که ادعای یهودستیزی که مدت‌ها توسط دولت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در بوق و کرنا می‌شد، بی اساس است و فلسطینان یهودی نیز در کنار سایر فلسطینی‌ها در آن شرکت می‌کنند و آنکه باید برود رژیم صهیونیستی است.

[ سه شنبه 2 خرداد 1399برچسب:, ] [ 19:45 ] [ مسئول کتابخانه ] [ ]